Belanda va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

Nemo Express - Grila de calcul in functie de greutate. Livrare gratuita pentru comenzi mai mari de 500 RON

Produsele aflate in stoc vor fi livrate in ziua urmatoare plasarii comenzii pe site.
Majoritatea produselor disponibile in stoc furnizor vor fi livrate in 2-4 saptamani. In unele cazuri, unde produsul se produce la comanda (unele canapele sau obiectele unice), acest timp de livrare poate fi de 6 saptamani sau mai mult, intervalul de livrare fiind comunicat clientului dupa plasarea comenzii.

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul (Persoana Fizica) are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare. Daca Cumparatorul este Persoana Juridica, acesta nu are drept de retur, conform legislatiei in vigoare. Vanzatorul poate face totusi exceptii pentru Persoanele Juridice, dupa caz, in urma unei analize a fiecarei cereri de retur.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici. Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de Cumparator. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Cumparatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă in mod explicit să suporte acele costuri. Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Transportul este un serviciu distinct, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Transportul este asigurat pana in fata imobilului, nu si pana la usa Cumpărătorului. De exemplu, transportul nu este asigurat pana in fata usii Cumpărătorului pentru produsele grele sau agabaritice (canapea, dulap, etc). Pentru serviciul de retur al bunurilor, este exceptat de la exercitarea acestuia serviciul de transport al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului, personalizate distinct pentru acesta, obiectele pentru decor in stil vintage sau lucrate manual (ce pot avea mici imperfectiuni, zgarieturi sau deteriorari ale materialului, si nu se considera a fi defecte de fabricatie), produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: [email protected]. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: [email protected]. Descărcați formularul de retur aici: formular retur